דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הירשמו לניוזלטר שלנו !

הירשמי לניוזלטר שלנו וקבלי 12% הנחה לרכישתך הבאה.

מאמר: טיפוח תלתלים מושלמים בקלות? בואי לגלות את הסוד..

טיפוח תלתלים מושלמים בקלות? בואי לגלות את הסוד..

טיפוח תלתלים מושלמים בקלות? בואי לגלות את הסוד..

תלתלים מושלמים בקלות

תלתלים הם סוג השיער הכי מאתגר שיש. לצד המראה המרשים והשופע, בעלות תלתלים מדווחות על קושי משמעותי בסידור השיער, שנחשב לסורר ועם "חיים משל עצמו". אם גם את מצאת את עצמך אינספור פעמים נאבקת עם השיער אל מול המראה דווקא כשאת מאחרת, או שמגיע הערב ואת מותשת רק מהמחשבה על רוטינת טיפוח השיער לפני השינה, זה הזמן להכיר את מוצרי וולנס ישראל, המיועדים לטיפול בבלגן של שיער מתולתל ויבש.

שיער מתולתל ויבש זקוק לחיזוק מיוחד

אחד הדברים שמייחדים את מוצרי WELLNESS הוא שהם מכילים כמות גדולה של שמן המפ. מדובר בשמן עשיר בחומצות כמו אומגה 3 ואומגה 6, המופק מצמח הקנבוס וידוע ביכולתו להזין ולהעשיר את עור הקרקפת והשיער, גם שיער מתולתל ויבש הזקוק לטיפול מיוחד. מעבר לשמן המפ, מכילים מוצרי וולנס ישראל גם קרטין ושאר רכיבים החודרים אל עומק השיער ומאפשרים לסדר אותו בקלות ובמהירות.

סדרת WELLNESS עבור שיער מתולתל ויבש מכילה את המוצרים הבאים: 

  • שמפו קרטין ללא מלחים
  • קונדישינר להזנה עמוקה
  • ג'ל לבניית תלתלים
  • מסכת הזנה איכותית
  • סרום אורגני ייחודי
  • קרם לחות לשיער
  • קרם גלייז למרקם נעים ונפח עדין
  •  

    כל המוצרים מיועדים לבעלות שיער מתולתל ויבש, שעייפו משגרות טיפוח מתישות וממלחמות עם השיער. אם גם את מעוניינת בשיער מסודר ובעל מראה בריא ולא מוכנה להתפשר על טיב המוצרים שאת משתמשת בהם, הרי שמוצרי וולנס ישראל המבוססים על רכיבים טבעיים, יהיו נפלאים גם עבור השיער שלך. על-מנת לקבל תוצאות אופטימאליות, רצוי להשתמש במוצרי הסדרה במקביל ולכן את יכולה גם לרכוש את ערכת הטיפוח השלמה של וולנס ישראל https://wellness-online.co.il/collections/%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%94/products/top-3-hair-kit המיועדת לטיפוח וסידור שיער מתולתל ויבש על בסיס קבוע.

    אולי יעניין אותך גם..

    איך לבחור מוצר שיקום לשיער בצורה הנכונה ?

    איך לבחור מוצר שיקום לשיער בצורה הנכונה ?

    כל שיער זקוק לטיפוח ותחזוקה שוטפת, אבל שיער צבוע, או כזה שעבר טיפול כימי, זקוק לכך אפילו יותר.

    לקרוא עוד