דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הירשמו לניוזלטר שלנו !

הירשמי לניוזלטר שלנו וקבלי 12% הנחה לרכישתך הבאה.

מאמר: בחירה נכונה של מוצרי טיפוח ושיקום טבעיים לשיער

בחירה נכונה של מוצרי טיפוח ושיקום טבעיים לשיער

בחירה נכונה של מוצרי טיפוח ושיקום טבעיים לשיער

מוצרי טיפוח ושיקום טבעיים לשיער

מי שאוהבת את עצמה ואת הגוף שלה ומעוניינת להעניק לו את הטוב ביותר, שמה בדרך כלל דגש גם על מוצרי טיפוח טבעיים לשיער. למוצרים אלו יש יתרונות רבים לעומת מוצרים המלאים בכימיקלים, חומרים משמרים וחומרים מזיקים, אולם כדי ליהנות מחוויית טיפוח מעשירה במיוחד, חייבים להכיר את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום. למשל, מוצרים של וולנס ישראל.

הרכיב הסודי של מוצרי WELLNESS 

קולקציות מוצרי טיפוח ושיקום השיער של וולנס ישראל, מבוססים על אחד הרכיבים הטבעיים העוצמתיים ביותר שיש בטבע – שמן זרעי המפ. שמן זה מופק מצמח הקנבוס, אשר מצמיח זרעים עשירים בחומצות אמינו חיוניות התורמות לשיקום השיער ומראה בריא ושופע. שמן זרעי המפ נחשב למרכיב מפתח בכל מוצרי קוסמטיקה טבעיים איכותיים ובמוצרים של WELLNESS הוא משולב בקומפלקס ייחודי יחד עם מינרלים, ויטמינים, שמנים נוספים וקרטין, מה שתורם לשיער במראה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו וכמובן עור קרקפת בריא ואסתטי לאורך זמן. נשמע טוב, נכון? למידע נוסף פשוט הקליקי כאן https://wellness-online.co.il/

מוצרי וולנס ישראל מתאימים לכל סוגי השיער

אנחנו ב WELLNESS מבינים שכמו שלכל אישה יש את הייחודיות והאופי שלה, ככה גם לשיער שלה. זו הסיבה שייצרנו 4 סדרות מוצרים מדהימות, שמתאימות לכל סוגי השיער: הסדרה הסגולה שמתאימה לשיער בלונדיני, בהיר ושעבר הבהרה כימית, סדרת הלחות שמיועדת לשיער מתולתל (שכולנו יודעים כמה הוא יכול להיות עקשן), הסדרה הירוקה המיועדת לשיער חלק/גלי שגם הוא זקוק לטיפוח משלו והסדרה הלבנה המתאימה לכל סוגי השיער באופן גורף.

כל סדרה כזו של וולנס ישראל מותאמת במיוחד לאקלים בארץ ולאורח החיים הישראלי, במטרה להעניק לשיער שלך בריאות מיטבית, מראה זוהר ומגע נעים כמשי.

אולי יעניין אותך גם..

כל האמת על שמן זרעי המפ

כל האמת על שמן זרעי המפ

אם חשוב לך מצד אחד לשמור על שגרת טיפוח קבוע, כזו שגורמת לשיער שלך להיראות זוהר ונשי ומצד שני את מעוניינת שהטיפוח שלך יהיה מבוסס על מוצרים טבעיים ובריאים, את פשוט חייבת להכיר את הליין של מוצרים עם ש...

לקרוא עוד